11.jpg

Flexibele kantoorruimte huren Hoofddorp

Aanbod

Plug & Play en Turnkey kantoorruimtes in Nederland

0 beschikbare gebouwen

Loading...
Geen aanbod beschikbaar

Ben je op zoek naar flexibele kantoorruimte in Hoofddorp?

Hoofddorp werd jarenlang geteisterd door enorme leegstand, maar dat is veranderd! Nu de beschikbare (flexibele) kantoorruimte in Amsterdam tot een minimum is gedaald, wijken steeds meer ondernemers en bedrijven uit naar Hoofddorp. Hoofddorp ligt dicht bij het vliegveld en is slechts twee treinstations van Amsterdam Centraal. Dat maakt dat Hoofddorp een steeds populairdere kantoorlocatie is geworden, dichtbij Amsterdam en Schiphol. Er zijn veel kantoorgebouwen omgetoverd tot moderne, gave kantoorlocaties waar je je als bedrijf graag wil vestigen. Zo heeft Smart Office (powered by Merin) hier mogelijkheden.  Smart Office biedt dé flexibele kantooroplossing in boetiekkantoren Spica en Polaris in Hoofddorp. Deze twee kantoorlocaties zijn volledig gerenoveerd en prachtig ingericht en omgetoverd tot de boetiekkantoren met alle gewilde faciliteiten: restaurant, vergaderruimtes, terras, parkeergarage, koffiebar en ga zo maar door!

 

Bekijk het actuele aanbod kantoorruimtes van Smart Office in HoofddorpAmsterdam en omgeving voor een ideale kantoorruimte voor jouw bedrijf.  Je huurt al een kantoorruimte vanaf 3 maanden, voor een all-in prijs. Je huurt dan een modern kantoor, eventueel inclusief meubilair, voorzien van de services die jullie bedrijf zoekt. 

 

Waarom je bedrijf vestigen in Hoofddorp? 

Zoals eigenlijk al kort gezegd, redenen om je kantoor te vestigen in Hoofddorp is vanwege de ligging dichtbij Amsterdam en Schiphol en het levendige ondernemersklimaat. Hoofddorp is goed bereikbaar en prettig aan te rijden vanuit allerlei hoeken. Smart Office heeft dus twee gebouwen in Hoofddorp, welke beide naast elkaar gelegen zijn aan de Spicalaan en Polarisavenue. Smart Office zoekt graag met je mee naar een geschikte flexibele kantoorunit voor jouw bedrijf in het aantrekkelijke Hoofddorp. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Waarom kantoorruimte huren bij Smart Office?

Bij Smart Office ontzorgen we je graag en regelen daarom alles voor je in een aantrekkelijk totaalpakket, tegen een vaste all-in prijs. Hierdoor weet je altijd waar je aan toe bent. Als je vandaag een contract tekent, betekent dit dat je morgen al kunt werken. Bij onze kantoorruimtes verzorgen we internet (bekabeld en wifi), een nette gezamenlijke pantry, onbeperkt koffie en thee en schoonmaak in de algemene ruimtes. Ook maak je kosteloos gebruik van de Smart Office vergaderruimtes, waar je gasten kan ontvangen in een representatieve ruimte. Iedere Smart Office locatie heeft prachtige, nette voorzieningen en is gaaf ingericht om er productief, efficiënt maar ook prettig te kunnen werken. Want wij geloven dat werken met plezier beter werkt.

 

Flexibiliteit

We weten hoe belangrijk flexibiliteit op de kantorenmarkt is vandaag de dag. We bieden daarom ready to use kantoorruimte aan waar je zonder gedoe vandaag nog aan de slag kunt, zodat jullie de focus op de business kunnen houden. Je verliest bij Smart Office geen kostbare tijd in het geregel van een kantoor, maar je start gelijk in een kant-en-klare Smart Office kantoorruimte. De minimale huurtermijn die we hanteren is 3 maanden, waarbij een flexibiliteitstoeslag van 10% van kracht is. Vanaf een huurtermijn van 12 maanden komt deze te vervallen. Je kan ook langer bij ons huren uiteraard. Wanneer je start met 3 maanden en vervolgens langer wilt blijven huren, kijken we graag met je naar de mogelijkheden voor een aangepaste verlenging. Bekijk de hoe het werkt pagina voor meer informatie. Meer lezen over een flexibele kantoorruimte huren bij Smart Office?

 

Smart Office locaties

Smart Office heeft verhuurt flexibele kantoorruimte in onder andere Amsterdam, Utrecht en Hoofddorp. Smart Office huurders kenmerken zich als jong, ambitieus, snelgroeiend en innovatief. Smart Office huurders zijn ook vaak betrokken met andere huurders,  promoten elkaar en ontmoeten elkaar in de algemene ruimtes van de locatie. Dat vinden we leuk! Onze kantoorunits hebben diverse groottes, al vanaf 1 persoon tot wel 40 personen. Voor iedere start-up, scale-up of MKB zijn er mogelijkheden. Smart Office biedt ook mogelijkheden voor grotere bedrijven die in deze tijd een flexibele kantooroplossing zoeken. We gaan graag in gesprek over de mogelijkheden!

 

Naast de kant en klare Smart Office kantoorruimtes biedt Merin ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. Merin heeft veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.