The Yard

The Yard

Karspeldreef 8, 1101 CJ Amsterdam


Units beschikbaar vanaf 21 m2
Beschikbare units 5
Huurprijs per unit vanaf € 550 per maand

Brochure

 

Vul onderstaand formulier in en download gelijk je brochure (je hoeft niet eerst op een mail te wachten).

Gebouwomschrijving


Kantoorruimte Karspeldreef 8 
Kantoorgebouw The Yard aan de Karspeldreef 8 ligt in kantorenpark Amsterdam Zuidoost, dichtbij station Bijlmer Arena en aan de A2. Hier werk je met plezier door onder meer lunchfaciliteiten, receptie, vergaderfaciliteiten en ruime vloeren. 

De kantoorruimte in het kort 
Karakteristieken

  • Boetiekkantoor (wat is dat?)
  • Restaurant
  • Koffiebar
  • Warm en persoonlijk ontvangst door receptie
  • Vergaderzalen 
  • Parkeergelegenheid 


Bereikbaarheid kantoorgebouw The Yard

  • Auto    
    The Yard ligt goed bereikbaar aan A2 en de A9 en er is parkeergelegenheid bij het gebouw aanwezig. 
     
  • OV
    Je bereikt The Yard via station Bijlmer Arena of via metrostation Bullewijk, welke beide op loopafstand liggen.


Vergaderen & Catering
Bij The Yard hebben we drie vergaderruimtes beschikbaar. Klik hier voor meer informatie over vergaderen in The Yard of neem contact op met cateraar PDX. Ze helpen je hier graag verder met het boeken van een van de vergaderruimtes (020-8203716 / receptie@the-yard.nl). 

Kant-en-klaar kantoor: Smart Office
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee


Het volledige aanbod: Merin kantoorruimtes
Merin biedt naast de kant-en-klare Smart Office kantoorruimtes ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. We hebben veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.

Merin boetiekkantoor: wat is dat? 
The Yard behoort tot de Merin boetiekkantoren. Ben je op zoek naar een gebouw dat alles heeft? Merin heeft unieke kantoorgebouwen met alle faciliteiten om plezierig te werken. Denk aan: 

  • Sociaal hart waar je andere professionals ontmoet
  • Restaurant voor een heerlijke lunch of borrel
  • Mooie vergaderruimtes voor succesvolle meetings en presentaties


Kom je kijken? 

Verhuurder
Merin Property B.V.
KVK nummer: 68866763
BTW nummer: NL857624660B01


Faciliteiten

  • Parkeerplaats
  • Meubilair per werkplek (bureau, stoel en archiefruimte)
  • Schoonmaak van de kantoorunit (1x per week)
  • Restaurant
  • Cateringservice
  • 24/7 toegang
  • Fietsenstalling
  • Lift
  • Glasvezel
  • Parkeerfaciliteiten
  • Hospitality
  • Rolstoeltoegang
  • Terras
  • Vergaderfaciliteiten
  • Vergaderfaciliteiten (Smart Office)

Energielabel

  • C1.21
The Yard Smart Office
Direct bezichtigen?

Direct een bezichtiging inplannen? Dat kan! Voor vragen kunt u ook contact opnemen.


Bel mij terug Bezichtiging inplannen

Bel mij terug

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo u spoedig mogelijk terugbellen.

Bezichtiging inplannen

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om de een bezichtiging in te plannen.

Op de kaart

Beschikbare units

2.1

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.645,00
Verhuurd
2.2

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 1.095,00
Verhuurd
2.3

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 1.095,00
Verhuurd
2.4 - 2.5

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 2.190,00
Verhuurd
2.6

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.645,00
Verhuurd
2.7

Circa 4 - 6 werkplekken.

€ 1.330,00
2.8

Circa 4 - 6 werkplekken.

€ 1.330,00
2.9

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.645,00
2.10

Circa 1 - 2 werkplekken. 

€ 550,00
2.11

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 1.095,00
2.12

Circa 12+ werkplekken.

€ 3.260,00
Verhuurd
2.13

Circa 8 - 10 werkplekken.

€ 2.140,00
Verhuurd
2.14

Circa 1 - 2 werkplekken. 

€ 575,00
Verhuurd

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.