't Hert

't Hert

Meander 901, 6825 MH Arnhem


Units beschikbaar vanaf 30 m2
Beschikbare units 11
Huurprijs per unit vanaf € 595 per maand

Brochure

 

Vul onderstaand formulier in en download gelijk je brochure (je hoeft niet eerst op een mail te wachten).

Video's

Gebouwomschrijving


Kantoorruimte Meander 901
Kantoorgebouw ’t Hert aan Meander 901 ligt in bedrijvenpark IJsseloord 2 aan de rand van het Velperbroek Circuit, met aansluitingen op de A12, A50, A348 en A325. Hier werk je met plezier door onder meer een receptie, restaurant voor lekkere koffie en een gezonde lunch, een prachtig interieur en leuke loungeplekken. 

De kantoorruimte in het kort 
Karakteristieken

  • Boetiekkantoor (wat is dat?
  • Prettig ontvangst door receptie
  • Koffiebar en restaurant
  • Vergaderfaciliteiten
  • Loungeplekken
  • Gezellige algemene ruimtes 
  • Mogelijkheden voor ontspanning
  • Parkeerfaciliteiten


Bereikbaarheid kantoorgebouw ‘t Hert

  • Auto    
    ‘T Hert ligt goed bereikbaar aan het Velperbroekcircuit met aansluitingen op de  A12, A50, A348 en A325 en er is voldoende ruimte om te parkeren op het bijbehorende parkeerterrein.  
     
  • OV
    Je bereikt ’t Hert per trein vanaf station Arnhem en vervolgens per bus vanaf busstation IJsseloord, welke direct voor het kantoorgebouw ligt. 


Vergaderen & Catering
Bij 't Hert hebben we twee vergaderruimtes beschikbaar. Klik hier voor meer informatie over vergaderen in 't Hert of neem contact op met cateraar PDX. Ze helpen je hier graag verder met het boeken van een van de vergaderruimtes (026 303 00 83 / ​​​​​​​receptie@hertarnhem.nl). 

Kant-en-klaar kantoor: Smart Office 
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee


Het volledige aanbod: Merin kantoorruimtes
Merin biedt naast de kant-en-klare Smart Office kantoorruimtes ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. We hebben veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.

Merin boetiekkantoor: wat is dat? 
't Hert behoort tot de Merin boetiekkantoren. Ben je op zoek naar een gebouw dat alles heeft? Merin heeft unieke kantoorgebouwen met alle faciliteiten om plezierig te werken. Denk aan: 

  • Sociaal hart waar je andere professionals ontmoet
  • Restaurant voor een heerlijke lunch of borrel
  • Mooie vergaderruimtes voor succesvolle meetings en presentaties


Kom je kijken?

Verhuurder
Merin Property B.V.
KVK nummer: 34277517
BTW nummer: NL818183147B01


Faciliteiten

  • Parkeerplaats
  • Meubilair per werkplek (bureau, stoel en archiefruimte)
  • Schoonmaak van de kantoorunit (1 x per week)
  • Restaurant
  • Cateringservice
  • Wifi
  • 24/7 toegang
  • Douche
  • Fietsenstalling
  • Lift
  • Glasvezel
  • Oplaadpaal
  • Parkeerfaciliteiten
  • Hospitality
  • Rolstoeltoegang
  • Terras
  • Vergaderfaciliteiten
  • Mindervalide toilet
  • Vergaderfaciliteiten (Smart Office)

Energielabel

  • B1.10
't Hert Smart Office
Direct bezichtigen?

Direct een bezichtiging inplannen? Dat kan! Voor vragen kunt u ook contact opnemen.


Bel mij terug Bezichtiging inplannen

Bel mij terug

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo u spoedig mogelijk terugbellen.

Bezichtiging inplannen

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om de een bezichtiging in te plannen.

Op de kaart

Beschikbare units

2.01

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 830,00
2.02

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 830,00
Verhuurd
2.03

Circa 8 - 10 werkplekken.

€ 1.575,00
Verhuurd
2.04

Circa 8 - 10 werkplekken.

€ 1.735,00
Verhuurd
2.05

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.120,00
Verhuurd
2.06

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 595,00
2.07

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 595,00
Verhuurd
2.08

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 595,00
Verhuurd
2.09

Beschikbaar per 1 juni 2021

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 595,00
Verhuurd
2.10

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.140,00
Verhuurd
2.11-2.12-2.13-2.14

Circa 12 - 16 werkplekken. 

€ 2.855,00
2.15

Circa 3 - 4 werkplekken.

€ 595,00
2.16

Circa 3 - 4 werkplekken.

€ 665,00
Verhuurd
2.17-2.18

Circa 16 - 20 werkplekken. 

€ 4.395,00
2.19

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
2.20

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
Verhuurd
2.21

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
2.22

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
2.23

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
2.24

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
Verhuurd
2.25

Circa 2 - 3 werkplekken.

€ 595,00
2.26

Circa 3 - 6 werkplekken.

€ 1.085,00

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.