Olympus

Olympus

Olympia 1, 1213 NS Hilversum


Units beschikbaar vanaf 28 m2
Beschikbare units 6
Huurprijs per unit vanaf € 700 per maand

Brochure

 

Vul onderstaand formulier in en download gelijk je brochure (je hoeft niet eerst op een mail te wachten).

Video's

Gebouwomschrijving


Kantoorruimte Olympia 1
Kantoorgebouw Olympus aan Olympia 1 ligt in Arenapark Hilversum, gelegen aan de A27. Hier werk je met plezier door onder meer een restaurant, vergaderfaciliteiten en een groene omgeving.

De kantoorruimte in het kort 
Karakteristieken

  • Boetiekkantoor (wat is dat?
  • Frisse, nieuwe uitstraling
  • Receptie 
  • Restaurant voor een heerlijke lunch
  • Vergaderzalen voorzien van audio & visueel
  • Uitstekende bereikbaarheid
  • Mogelijkheden voor ontspanning, zoals voetbaltafel


Bereikbaarheid kantoorgebouw Olympus

  • Auto    
    Olympus ligt dichtbij de nieuwe afrit van de A27 en A1 waardoor je snel in Amsterdam en Utrecht bent. Er is een parkeergarage aanwezig. Aanvullend kan je op tegen betaling bij de Thebe gebruikmaken van de openbare parkeerstrook. 
     
  • OV
    Je bereikt Olympus per trein vanaf station Hilversum of Hilversum Sportpark en bushalte Arenapark is gelegen voor het pand. 


Vergaderen & Catering
Bij Olympus hebben we twee vergaderruimtes beschikbaar. Klik hier voor meer informatie over vergaderen in dit gebouw of neem contact op met cateraar PDX. Ze helpen je hier graag verder met het boeken van een van de vergaderruimtes (06-15206558pdx.olympus@gmail.com). 

Kant-en-klaar kantoor: Smart Office
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee


Het volledige aanbod: Merin kantoorruimtes
Merin biedt naast de kant-en-klare Smart Office kantoorruimtes ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. We hebben veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.

Merin boetiekkantoor: wat is dat? 
Olympus behoort tot de Merin boetiekkantoren. Ben je op zoek naar een gebouw dat alles heeft? Merin heeft unieke kantoorgebouwen met alle faciliteiten om plezierig te werken. Denk aan: 

  • Sociaal hart waar je andere professionals ontmoet
  • Restaurant voor een heerlijke lunch of borrel
  • Mooie vergaderruimtes voor succesvolle meetings en presentaties


Kom je kijken? 

Verhuurder
Merin Add-On 6 B.V.
KVK nummer: 61816485
BTW nummer: NL854501332B01


Faciliteiten

  • Parkeerplaats
  • Meubilair per werkplek (bureau, stoel en archiefruimte)
  • Schoonmaak van de kantoorunit (1 x per week)
  • Restaurant
  • Cateringservice
  • Wifi
  • 24/7 toegang
  • Fietsenstalling
  • Lift
  • Glasvezel
  • Parkeerfaciliteiten
  • Hospitality
  • Rolstoeltoegang
  • Terras
  • Vergaderfaciliteiten
  • Mindervalide toilet
  • Vergaderfaciliteiten (Smart Office)

Energielabel

  • A1.05
Olympus Smart Office
Direct bezichtigen?

Direct een bezichtiging inplannen? Dat kan! Voor vragen kunt u ook contact opnemen.


Bel mij terug Bezichtiging inplannen

Bel mij terug

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo u spoedig mogelijk terugbellen.

Bezichtiging inplannen

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om de een bezichtiging in te plannen.

Op de kaart

Beschikbare units

1.2

Beschikbaar per mei 2021

Circa 4 - 6 werkplekken.

€ 700,00
1.3

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 700,00
Verhuurd
1.4

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.550,00
Verhuurd
1.5

Beschikbaar in overleg!

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.440,00
1.6

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 700,00
Verhuurd
1.7

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 700,00
Verhuurd
1.8

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 700,00
Verhuurd
1.9

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 700,00
Verhuurd
1.10

Beschikbaar per mei 2021

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.440,00
0.1

Circa 16 werkplekken

€ 2.590,00
0.2

Circa 4 werkplekken

€ 1.500,00
Verhuurd
0.3

Circa 2 - 4 werkplekken

€ 750,00
Verhuurd
0.4

Circa 20 werkplekken

€ 5.780,00
0.5

Circa 16 werkplekken

€ 4.000,00
Verhuurd
0.6

Circa 24 werkplekken

€ 6.525,00

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.