Domus Medica

Domus Medica

Mercatorlaan 1200, 3528 BL Utrecht


Units beschikbaar vanaf 34 m2
Beschikbare units 4
Huurprijs per unit vanaf € 755 per maand

Brochure

 

Vul onderstaand formulier in en download gelijk je brochure (je hoeft niet eerst op een mail te wachten).

Gebouwomschrijving


Kantoorruimte Mercatorlaan 1200
Kantoorgebouw Domus Medica aan de Mercatorlaan 1200 ligt in kantorenpark Papendorp, direct aan de A2 en A12. Hier werk je met plezier door onder meer een receptie, heerlijk restaurant, vergadercentrum en fitness. In Domus Medica word je volledig ontzorgd door de locatiemanagers, handyman en cateraar.

De kantoorruimte in het kort
Karakteristieken

  • Boetiekkantoor (wat is dat?)
  • Receptie
  • Ruim opgezette entree
  • Fitness 
  • Koffiebar
  • Vergaderfaciliteiten
  • Medische sector onder één dak
     

Bereikbaarheid kantoorgebouw Domus Medica

  • Auto    
    Domus Medica ligt goed bereikbaar aan de op-/afrit van de A2 en A12 welke je binnen een minuut bereikt. Je kan bij het gebouw parkeerplaatsen huren in de parkeergarage. Aanvullend kun je dagkaarten kopen voor het parkeerterrein gelegen achter het gebouw. Papendorp is ook voorzien van een P+R op 5 minuten loopafstand.
     
  • OV
    Je bereikt Domus Medica per bus vanaf station Utrecht en stapt bij bushalte Papendorp direct bij het pand uit. 


Kant-en-klaar kantoor: Smart Office
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
  • Vaste all-in prijs, exclusief btw
  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
  • Gebruik van algemene vergaderruimten
  • Snel internet (bekabeld en wifi)
  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
  • Onbeperkt koffie en thee


Het volledige aanbod: Merin kantoorruimtes 
Merin biedt naast de kant-en-klare Smart Office kantoorruimtes ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. We hebben veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.

Merin boetiekkantoor: wat is dat? 
Domus Medica behoort tot de Merin boetiekkantoren. Ben je op zoek naar een gebouw dat alles heeft? Merin heeft unieke kantoorgebouwen met alle faciliteiten om plezierig te werken. Denk aan: 

  • Sociaal hart waar je andere professionals ontmoet
  • Restaurant voor een heerlijke lunch of borrel
  • Mooie vergaderruimtes voor succesvolle meetings en presentaties


Kom je kijken? 

Verhuurder
Merin Add-On 5 B.V.
KVK nummer: 59371137
BTW nummer: NL853445746B01


Faciliteiten

  • Parkeerplaats
  • Meubilair per werkplek (bureau, stoel en archiefruimte)
  • Schoonmaak van de kantoorunit (1 x per week)
  • Restaurant
  • Douche
  • Fietsenstalling
  • Fitness
  • Lift
  • Glasvezel
  • Parkeerfaciliteiten
  • Hospitality
  • Rolstoeltoegang
  • Terras
  • Vergaderfaciliteiten
  • Vergaderfaciliteiten (Smart Office)

Energielabel

  • A0.76
Domus Medica Smart Office
Direct bezichtigen?

Direct een bezichtiging inplannen? Dat kan! Voor vragen kunt u ook contact opnemen.


Bel mij terug Bezichtiging inplannen

Bel mij terug

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo u spoedig mogelijk terugbellen.

Bezichtiging inplannen

 

Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om de een bezichtiging in te plannen.

Op de kaart

Beschikbare units

3.2

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 755,00
Verhuurd
3.3

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 755,00
3.4

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 755,00
Verhuurd
3.5

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 755,00
Verhuurd
3.6

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.135,00
Verhuurd
3.7-3.8

Circa 4 - 8 werkplekken.

€ 1.510,00
Verhuurd
3.9

Circa 2 - 4 werkplekken.

€ 755,00
3.10

Circa 6 - 8 werkplekken.

€ 1.510,00
3.11

Beschikbaar per januari 2021. In overleg eerder mogelijk!

Circa 8 - 10 werkplekken.

€ 1.885,00

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.